tisdag 23 december 2008

Julföljetongen "När jag var journalist"

Mitt under knäck-kokeriet (har redan bränt en panna) passar jag på att smyga iväg och släppa det första avsnittet av den nya julföljetongen ! Jag gör den med bara kulspetspenna och blyerts för jag är så fruktansvärt fattig. God Jul och låt serien börja!


Subtitles (for our english readers)

panel no.1
Once I was a Journalist
panel no.2 I was going to ask a few questions concerning the threat towards our climate to someone who worked at an industrial company which dealt with charcoal.
panel no.3 I met Anna, who was in charge of communications.
ANNA:"Hi! Iwas thinking that we could do a quick tour."

Stay tuned allihop! Jag kommer att släppa nästa avsnitt lagom till kalle anka!

2 kommentarer:

Frida Ulvegren sa...

Vilken rafflande start på detta journalist-äventyr! Ser verkligen fram emot fortsättningen... :D

Julekramar!
//Ditt största fan i Australien <3

Johan sa...

Weey tack så mycket, jo du förresten om du ser en wombat eller en koala eller ett näbbdjur kan du väl ta kort och visa för mig sen?

Kramar